Kraken-post: Re: Neen, geen Grachtenkrant deze week...

Re: Neen, geen Grachtenkrant deze week...

From: hj (oioioi@dds.nl)
Date: 25 Sep 2001 22:59 uur

Eén keer per jaar duw ik een aankondiging van het jaarlijkse darttoernooi in
de molli in de bus en uitgerekend dan verschijnt de grakra niet. Dus: molli,
v. ostadestraat 55/hoek dusartstraat in de pijp (Amsterdam), zat. 29
september darttoernooi. Inschrijven tussen 20.00en 20.30, start 20.30. Tot
ziens!