Kraken-post: Inderdaad goeimorgen

Inderdaad goeimorgen

From: Th. J. A. de Bruin (tdebruin@gmx.net)
Date: 12 Aug 2002 12:12 uur

He S. rustig aan, ik heb zelf tien minuten geleden met de arestogroep
gebeld, war ik ter woord werd gestaan door wie je weet die erg bezig was
met faxen e.d. Evenwel heb ik nu begrepen dat deze zaak bij Mr M.
Wijgnaarden is, dwz voorzover hij er iets aan kan doen, ik neem aan dat nu
het grote tijdrovende 'arrestanten-zoeken' begonnen is. Zeker met 20
arresto's waarvan een aantal mogelijk buitenlander is kan dat wel heel lang
gaan duren voordat het enige duidelijkheid is over wat de smeris met deze
mensen alweer van plan is. En dat weet jij, S., heel goed, dacht ik.
grts a.

Get public key for <tdebruin@gmx.net> at Idap://europe.keys.pgp.com:11370