Kraken-post: SPOED!! chauffeur en vervoer in Utreg nodig..

SPOED!! chauffeur en vervoer in Utreg nodig..

From: Bill Gates (drugsforfree@hotmail.com)
Date: 13 Aug 2002 01:01 uur

Hallo,

as . woensdag MOET er een stapel spullen worden verhuisd in Utrecht.
Het gaat om een soort van persoonlijk drama ding. (details wil ik hier
verder even niet kwijt), het gaat NIET om mij iig.

Benzinekosten worden vergoed, en verder een extra van 100 gulden ongeveer..
Verwachting is dat we 4 uurtjes bezig zijn met inladen en verplaatsen van de
spullen..

Een busje KAN eventueel gehuurd worden, maar aangezien die vaak wat klein
zijn is een groter voertuig ook heel handig..

Bellen kan morgen: 030-2302987
email: fierman@pasky.dhs.org

dit is dus ECHT dringend (normaal gesproken zou ik deze lijst ook niet voor
zoiets gebruiken)

heel erg bedankt alvast,
Fierman