Kraken-post: kraken

kraken

From: Broekhuyse, Liesbeth (Liesbeth.Broekhuyse@avro.nl)
Date: 21 Aug 2002 10:02 uur

hai,

Ik ben Liesbeth en ik werk voor radio 1. Vanmiddag hebben wij t over kraken
en wij zijn nog op zoek naar iemand die wat kan vertellen over kraken en het
kraken van leegstaande kantoorpanden in het bijzonder. Bel voor 12:00
vandaag Wim op 06-55152720.

De informatie, opgenomen in dit bericht, kan vertrouwelijk zijn en
is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u dit bericht
onterecht ontvangt wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en
de afzender te informeren door het bericht te retourneren en uit uw
bestanden te verwijderen. De werkgever van afzender aanvaardt geen
enkele aansprakelijkheid voor enigerlei schade, voortvloeiend uit het
gebruik en/of acceptatie van de inhoud van het bericht. Tevens is de
werkgever van de afzender niet aansprakelijk voor de inhoud en eventuele
schadelijke gevolgen van door haar medewerkers verzonden persoonlijke
e-mailberichten.