Kraken-post: info gevraagd

info gevraagd

From: Actieblad Ravage (ravage@antenna.nl)
Date: 22 Aug 2002 23:49 uur

/22/2002
Voor een achtergrondprogramma van TV Noord Holland/AT5 ben ik op zoek
naar mensen binnen de kraakbeweging (nee, inderdaad, helaas heb ik daar
zelf op het moment geen warme contacten) die mij kunnen uitleggen waarom
ze doen wat ze doen en wat er anders is in de kraakbeweging nu in
vergelijking met
Anneke <anneke.harmsen@rtvnh.nl>
Amsterdam, - Thursday, August 22, 2002 at 10:59:49 (EDT)
[...]
in vergelijking met bv de jaren tachtig. Dus, wie verlicht mijn
onwetendheid. Bereikbaar op 020 - 8505327 of
anneke.harmsen@rtvnh.nl
Anneke <anneke.harmsen@rtvnh.nl>
Amsterdam, - Thursday, August 22, 2002 at 10:59:49 (EDT)
Ravage, actieblad
Van Ostadestraat 233n
1073 TN Amsterdam
telefoon 020-6761773