[kraken] ik wil kraken in utrecht,maar hoe!?

From: juliette* de weerd (juliebutterfly@hotmail.com)
Date: 11 Feb 2003 12:06 uur

Hallo allemaal!!

Ik woon nu in Haarlem maar zou erg graag in Utrecht willen wonen, en
aangezien woningen scharrs zijn dacht ik aan kraken. Maar ik heb dat nog
nooit eerder gedaan. Ik neem aan dat t beter is om met meerdere mensen iets
te kraken he?
En hoe zit dat, als je iets zelf kraakt, is de ruimte dan meteen ook van
alle andere!? (die de kraak niet hebben gezet)
...Wat klinkt dat aso he??Maar ook omdat ik niet in de "scene" zit heb ik er
geen idee van.
Ik hoop dat mensen replyen!!

Groetjes, Juliette