[kraken] juiste frequenties amsterdoem

From: spike lee (spikey23@ganja.com)
Date: 13 Feb 2003 10:33 uur

olladiejee, een vraagje voor de amsterdammers....

Ik heb voor 15F gezocht naar scannerfrequenties voor am*dam en heb enorm veel dingen gevonden. Na het filteren heb ik deze frequenties geselecteerd:

7800 bijzondere inzet / ME
78,5125 bijzondere inzet / ME
86,9125 ME

86,7000 diverse politieteams binnenstad e.o.
78,3000 diverse politieteams binnenstad e.o.

Kan iemand mij vertellen of ik een belangrijk in gebruik zijnd politiekanaal voor amsterdam heb vergeten, en zou degene die dat weet mij dit ajb. door willen geven.

Alvast bedankt,
doegie -spike-

SHROOMS!!!Also, check out our new Shrooms SporeBank section on Ganja.com.SHROOMS!!!
http://ganja.com/sporebank.html

Also, check out our new HerbalSmokeShop section on Ganja.com.
http://ganja.com/flashad2.html

Dread.com offers the finest herbs and Jerk Sauce from Jamaica!
http://ganja.com/dread.html

NEW!!! BECOME A GANJA.COM TOUR REPRESENTATIVE and come to JAMAICA for FREE!!! -We also pay you CASH!!! http://ganja.com/travel/rep.html

Forget scissors to cut up your sticky herbs! Use our NEW HERB GRINDER! Check it out at... http://ganja.com/catalog/index5.html

Go to ganja.com or click on this link:

http://ganja.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi

Go there TODAY! Your postings automatically sign you up to win prizes like free shirts and Herb Grinders, Bubble Filter Bags and MORE!!!