[kraken] krakers

From: sofie (sofie.heymans@pandora.be)
Date: 13 Feb 2003 19:31 uur

yow

Ik ben student aan de Arteveldehs voor sociaal werk in Gent en ik moet samen met 4 andere studenten van mijn klas een project uitwerken over krakers.
Om dit project tot een goed einde te brengen zou handig zijn te weten welke organisaties er zijn die werken met krakers of er veel over weten. (liefst organisaties in Gent) Indien u mij deze informatie zou kunnen doorsturen, zouden wij al een stukje verder staan.

Sofie