Re: [kraken] Amsterdamse arrogantie / Re: [kraken] juiste frequenties amsterdoem

From: bakoenin (bakoenin@yahoo.com)
Date: 14 Feb 2003 21:34 uur

--- ox@squat.net wrote:

> Even ervan uitgaande dat ongeveer de helft van de
> krakers in Nl in
> Amsterdam huist,

Dacht je dat ?
En hoeveel van die helft zit hier op deze lijst ?
Het is niet alleen arrogant maar nog elitair ook door
dit soort locale discussies en ruzies zoals met ene
Job hier uit te vechten. Als het nou een discussie was
waar niet-amsterdammers ook over konden
meediscusiėren...
Maar ik vind het dit onzin en eigenlijk misbruik van
deze lijst.

>ervan uitgaande dat de verhouding
> met de media overal
> speelt (op o.a. die discussie doel je, neem ik aan),

Nee, daar doel ik niet speciaal op.Dit voorbeeld hoort
eigenlijk , vind ik, ook niet thuis op een landelijke
lijst maar kan ook leerzaam zijn voor
niet-amsterdammers, dus ter info zeg maar.