Re: [kraken] links forum

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 19 Feb 2003 01:23 uur

Op di 18-02-2003, om 21:08 schreef Paul:
> Aloha,
> er is weer een nieuw forum... (jaja) http://links.proboards14.com/ voor
> links-aktivisme en aanverwanten..

Leuk initiatief, maar de TOS is niet goed gelezen. Gedoemd dus om te
mislukken! waarom niet gewoon eens met organisaties als dds.nl,
antenna.nl en zelfs (nog steeds wel een beetje) 'powered by' xs4all,
zulke initiatieven gewoon *goed* opzetten? Bespaart een hoop
energieverspilling. Maar goed, dat is mijn Humpel Oppinjun.

TOS van proboards punt 3C:

"User's message board and Web site must be in English."

Om maar punt A _niet_ te noemen:

"User's content must comply in a manner consistent with any and all
applicable laws of the State of California and the US Federal
Government."

En knippen uit punt B:
"User's web site may not contain content promoting the use of illegal
drugs, alcohol, sex, <knip>"

Richard (de baas) is best wel een tof jong (al lang online en een
promoter van een vrij Internet), maar hij woont nu eenmaal in Amerika...

grts,
phoenix
http://www.proboards.com/Information-Terms_of_Service.html
fotootje van Richard:
http://support.proboards.com/index.cgi?action=viewprofile&username=admin
ps. leuk dat ik na 4 jaar toch eens zijn foto te zien kreeg :)