[kraken] vliegertje

From: janus44@zonnet.nl
Date: 18 Feb 2003 11:36 uur

Nou breekt mijn klomp.De documentaire over de vlieger was
gewoon een prachtstuk waarin je kan zien dat er ook andere
vastgoedbaassies zijn in amsterdam.Eigenlijk heb ik constant
krom gelegen om zijn werkwijze.Wat lees ik nu weer? Een axxie
tegen de vlieger??? Jullie zijn totaal in de war.De redenaties
die ik lees zijn hetzelfde als de grootbankiers.Wat ben ik blij
dat ik niets meer met jullie van doen hebt.
donald