Re: Re: Re: [kraken] MAART 2003 - Axxxie-tegen vlieger maand !!!!

From: Daniel Pieterse (daniel3@hypocrisy.org)
Date: 19 Feb 2003 22:07 uur

>begrijpt men niet en wellicht moet IK me maar eens wat extremer opstellen.
>Dat gerommel in de marge schiet niet op SIKES!!!
>Schrijven-schreeuwen en axxies.pfff nee
>nadenken-voorbereiden-zwijgen en pats x 1000000000 (geen euro's)

hoi,

tut, tut, tut, laten we wel in de realiteit blijven. De kraakbeweging is per defenitie een axie beweging, dat kan je 'gerommel in de marge' vinden, maar dat is wel waar wij mee bezig zijn, altijd zijn geweest en altijd zullen blijven. En gelukkig ook nog genoeg met succes!
Als je daar op neer kijkt, wat bemoei je je dan met ons?
Axie is en was een succesvol middel om zaken aan te kaarten.
Ook Imcavastgoed heeft daar indirect van meegeprofiteerd, weinig wellicht, maar een duidelijke keuze was het wel.
Is 10 miljoen voor jou te weinig om terug te deinzen voor een echte (door jou gesubsidieerde) anarcho WBV? Klinkt goed, kom maar met een ECHT plan naast de bestaande initiatieven, en maak los van de kraaksien je geld echt (of nog meer) ten goede van het hogere, belangenloze, goed.
Put your money where youre mouth is!
Kraak de leegstand, redt een pandje!

met vriendelijke groet,

Daniel