Re: [kraken] Erik's mortuarium

From: roje - (roje000@hotmail.com)
Date: 20 Feb 2003 15:05 uur

beste mensen

een korte reactie op een discussie die naar mijn idee niet op deze lijst
hoort, maar toch even wat recht zetten. als eerste is de vrije ruimte niet
geintervieuwd en hebben de makers van de docu geen beelden gevraagd van het
easycity debat. dus er is niets geknipt door wie dan ook. als tweede doen de
uitspraken van dolle hond naar mijn idee geen recht aan initiatieven en
allerlij clubs die in het land bezig zijn gezamelijk panden te beheren, te
onderhouden en geniveleerd te verhuren aan bewoners, groepen en bedrijfjes.
neem een kijkje bij woningbouwvereniging gelderland bijvoorbeeld, of bij
vereniging solidair. deze zaken laten zien dat door gezamelijke krachten
best iets opgebouwd kan worden zonder miljarden subsidie van het rijk of
miljoenen van particulieren.
groetjes roje