Re: [kraken] schoothondsdolheid

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 28 Feb 2003 00:39 uur

Op vr 28-02-2003, om 00:15 schreef janus44@zonnet.nl:
> Na enig onderzoek heeft de hondsdolle man het helemaal voor
> elkaar.In een prachtig onderkomen en een riiii...ante uitkering

Je bijdragen van de laatste weekjes gaan alleen maar over de botsing
tussen dolle hond en vlieger. Ik vind *dat* spammen. "Proberen de twee
uit de tent te lokken". In dit geval lok je dolle hond weer uit, die nu
op z'n handen moet gaan zitten om niet te reageren.

Deze lijst gaat over kraken. Discussie en zelfs een beetje stoken mag.
Maar hou ook eens een keer op.

grts,
phoenix