vraag

From: paul wt dijkstra (nedschilder@hotmail.com)
Date: 04 Jan 2003 18:37 uur

heb 6 mnd in mijn atelier gewoond maar omdat dat illigaal was ben ik per nov uitgezet en logeer nu al een paar mnd via de woning bouw krijg ik geen huis omdat ik en mijn ex vriendin door omstandigheden de huur niet konden betalen ik kunstenaar zei zwanger envergeten haar briefje in te leveren toen het dus uit ging ging ik in mijn atelier wonen weet het nu niet zo goed en hoop dat julie mij mischien kunnen helpen in hengelo ov hebben we 2 jaar geleden in de gekraakte ariens school gewoond maar mijn ex vriendin werd zwanger en toen moesten we dus die flat huren hoop dat julie me mischien aan adressen of sugesties kunnen helpen
met vriendelijk groet
 paul dijkstra