Kraken in de Pijp (fwd)

From: Footsteps (footsteps@squat.net)
Date: 09 Jan 2003 02:12 uur

---------- Forwarded message ----------
Beste lezer,

Naar aanleiding van jullie actie tegen het splitsen en leegstaan van
woningen in de Pijp, vraag ik me af hoe de zaken er nu voorstaan. Heeft
Patrimonium al op jullie vragen / ultimatum gereageerd? Hebben zij al
stappen ondernomen?
Eventueel is Radio Urbania (een dagelijks programma van de NPS op 747AM)
namelijk geinteresseerd om hier in onze uitzending aandacht aan te besteden.
Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen!
Groeten,

Crista Huisman,
Radio Urbania