[alweer off-topic] stem niet (ga naar volkel)

From: Th. J. A. de Bruin (tdebruin@gmx.net)
Date: 09 Jan 2003 11:41 uur

Goh zeg, die 'bakoenin' is dusdanig weg van die ex-maoisten van de SP dat
hij zelf spontaan aan zelf-kritiek doet... Van _mij_ mag je doen wat je
wilt hoor, maar als je toch oiets tegen de oorlog van Bush cs wil doen
lijkt mij een reisje richting Volkel de 18e een heel stuk zinniger dan
Marijnissen in een of andere coalitie te proppen, waar hij lekker het 'te
drukke' Nederland mag gaan schoonhouden. Zelfs vanuit Amsterdam gaat er een
bus (vrij vroeg in de ochtend, info volgt nog op de bekende plekken).
Ik kan nu al lachen als ik denk hoe je je gaat voelen als je straks keurig
gestemd hebt... Als je achteraf toch tot inzicht komt mag je het evenwel op
www.stemnietdenkzelf.nl kwijt.

a.

En sorry voor al dan non-topic geneuzel, maar he, tegen woningnood helpt
sstemmen ook niet hoor.

Get public key for <tdebruin@gmx.net> at Idap://europe.keys.pgp.com:11370