Re: Wageningen: fietsenmaker wéér herkraakt

From: ox@squat.net
Date: 12 Jan 2003 13:30 uur

On Fri, 10 Jan 2003, Infocentrum wrote:

> Fietsenmaker voor de 4e keer gekraakt
<....>
> Tot afgelopen woensdagavond. Toen kwam de eigenaar, Hazeleger uit Ede,
> langs met een knokploeg. De bewoner is eruit geslagen en met een flink gat
> in zijn hoofd in het ziekenhuis behandeld en ze hadden het dichtgespijkerd.

Hadden ze het niet beter kunnen hechten?

sterkte en succes,

Oscar

ps. hazeleger, de eigenaar, is bij mijn weten een groot bouwbedrijf in het
Oosten des lands. Vlg mij zitten ze o.a. in de wegenbouw. Effe een brief
naar alle gemeentes en provincies waarin het geweld van dat bedrijf aan de
kaak gesteld wordt en ze zullen wellicht wat meer moeite krijgen om in de
politiek hun bouwplannetjes en hun offertes erdoor te jassen.