Int lijst definitief be-eindigd

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 21 Jan 2003 23:38 uur

Zoals eerder meegedeeld is de Internationale mailinglijst (" de -int ")
lijst inmiddels naar /dev/null ('zwarte gat').

Na het eerder al verwijderen ervan, waren/ zijn er nog wat nazorg -
probleempjes op mijn server. Onder andere liepen de webarchieven vol met
waarschuwingen dat het bestand (met e-mail) niet meer gevonden werd
nadat ik die (voor de huisvergadering) had verwijderd. "Ik doe ook *wel*
bot en stom," zeg ik alvast voordat jij dat zegt. Na drie uurtjes leuten
over 'hoe we de gewenste nieuwe bewonerssters verzoeken tot ons te
komen' en wat minder interessante bouwzaakjes, uiteindelijk ontdekt en
hersteld. (Inbouwkeuken, keramies of gas, enzs.)

De reden van het einde is dat de lijst eenvoudig niet gebruikt werd. Of
er behoefte is aan een Internationale lijst is dus de vraag. Wellicht is
het voldoende om de energie meer in het regelmatig bijhouden van de
nieuws-site van squat.net te steken. Dus als jij denkt daaraan te kunnen
bijdragen webmaster@squat.net

zie ook http://squat.net

en natuurlijk:
http://www.kraak-forum.tk