[kraken] wie weet waar ik moet zijn?

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Claudia Fouchier (c_fouchier@hotmail.com)
Date: 12 Mar 2003 13:44 uur

ik ben al een tijdje op zoek naar woonruimte voor anti kraak alleen het wil
niet zo op schieten wie weet waar ik me kan inschrijven wel heb ik
huisdieren katten en honden en ben ik 31 jaar jong poehee.
ik ben al bij interim vastgoed en beheer stichting camelot doet niet aan
huisdieren ik wil graag in brabant wonen via de woning bouw verenegingen in
tilburg en de gemeente is ook al geen plaats en referenties via andere heb
ik niet wie kan mij helpen.
s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s

laat altijd iets weten heb je lekkere freak muziek mag je ook mee door
mailen heb virus scan dus dan weten jullie het.

freakske uit t-town

dus wie wil mij een referentie nummer geven waar ik me mee in kan schrijven

bedankt alvast