[kraken] re: wie weet waar ik moet zijn?

From: ivo@wagenstraat.squat.net
Date: 12 Mar 2003 19:36 uur

Nou, beste Claudia, in elk geval niet hier!

Dit is de kraken-mail-lijst, voor krakers dus en ook wel voor aanstaande
krakers en ex-krakers maar in elk geval nier voor anti-krakers. Gezien de
naam had je zelf al een tegenstelling kunnen vermoeden. Ik begrijp best
dat je net als zo velen last hebt van de woningnood, maar dat je je daarom
wilt lenen voor het instant houden van woningnood en leegstand zolang jouw
eigen persoonlijke probleem (tijdelijk) is opgelost vind ik nogal á
solidair. Dat je vervolgens ook nog een beroep doet op de solidariteit van
krakers om je te helpen diezelfde krakers te bestrijden is erg dom of erg
brutaal. Ik weet niet wat erger is.

Dus inderdaad, ga lekker kraken! Als je daar een serieuze vraag over hebt
is er vast wel iemand op deze lijst die je daarbij wil helpen.

oh en ga niet straks zeuren van: wie heeft er een kamer in een kraakpand
voor mij. Je moet zelf iets kraken. Uitzoeken, je huiswerk doen je
verdiepen in de zaak, je boel organiseren, inzet tonen en ook risico's
durven nemen. Uitvreters die de makkelijkste weg kiezen en alles voor niks
willen, hebben we genoeg.