Re: [kraken] het croeselaan verhaal

From: M. Schuckink Kool (marsk@xs4all.nl)
Date: 20 Mar 2003 17:47 uur

Ik lees in dit berichtje dat de hoofd-OvJ in Utrecht geen
principe-uitspraak wil doen dat hij een kort geding tegen de staat
afwacht. Interessant is in dat verband dat het Haagse O.M. laatst in een
circulaire heeft laten weten dat hij op grond van uitspraken van de
Ombudsman (m.n. Aalmarkt Leiden) de beslissing heeft genomen een kort
geding in principe wel af te wachten. Mijn ervaring is dat het daarmee
lukt om ook in andere arrondissementen af te dwingen dat een kort geding
wordt afgewacht.

Marcel Schuckink Kool,
advokaat in Den Haag