Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

Kraken-post:
bericht van sikes@squat.net

Re: [kraken] oprotbrief- jaar leegstand?

Auteur: Sikes <sikes@squat.net>
Datum: 02 mrt 2004 13:23 uur

HAI

leegstand of eigenlijk onbruik heeft niets met verhuurd of niet te maken.
Ook een verhuurd pand kan leegstaan. klassieke geval voor de beroemde hoge
raad arrest uit 1971 (huisvrede onstaat door feitelijk gebruik enz)

de OVJ kan natuurlijk besluiten als nog tot ontruiming over te willen
gaan en als jullie dan zonder diskussie weggaan dan wordt dat in jullie
streek de praktijk.

dus kortgeding tegen de staat aanspannen, deur dicht, verfbommen maken.
jullie kunnen best ook zelf met de OVJ contact opnemen en hem.haar de
wereld uitleggen. De ontruiming zelf is aan de politie die door de
korpschef word aangestuurd. Dat is normaalgesproken de burgemeester. Het
is soms zinnig ook daar een zegje te doen

success!

kizziz
IAH