bericht van sikes@squat.net

Re: [kraken] Beginnende krakers in Sliedrecht hebben dringend hulp nodig; vrijdag mogelijk actie eigenaar

Auteur: Sikes <sikes@squat.net>
Datum: 11 feb 2005 10:38 uur

HAI

even gebeld met de sliedrechtse kraakbeweging:

ze zitten nog in hun huis en hebben ook een balk achter de deur gezet.
Verder hebben ze de lokale pers ingelicht en voor morgen ochtend
uitgenodigd. Ook is er aangifte gedaan bij het OM in Dordrecht en een
advocaat onder de arm genomen.

de opdrachtgever van het hele gedoe is volgens de krakers:

Bouwonderneming Stout B.V.
Kade 34
3371 EP Hardinxveld-Giessendam
Tel.: 0184-612922
Fax: 0184-618657
E-mail: info@stout.nl
http://www.stout.nl
de eigenaar is Leo van Laak

stuur ze een mailtje of bel om te vertellen wat je ervan vindt!

is er dan een kraakscene in doordrecht en omgeving ? zo ja, neem contact
op met de sliedrechtse krakers (het is al hun tweede kraakpand)

kizziz
IAH