bericht van sikes@squat.net

Re: [kraken] [UN] Ontruiming WKZ utrecht

Auteur: Sikes <sikes@squat.net>
Datum: 27 jan 2005 10:38 uur

HAI
(aangehaald) :

bij alle solidariteit, wat heeft de kraakgroep dan aan propaganda na de
pers en de buurt (en bv deze lijst en indymedia) gegooid ? ik heb helaas
nog nooit wat van het WKZ gehoord.
(aangehaald) :

bedreigde krakertjes kunnen beter zo assertief als mogelijk optreden. ook
verliezen wij voortdurend alle juridische (en millitaire) gevechten,
maken we toch op politieke vlakte ons grootste kans
(aangehaald) :

hoe gaat dit verder ? blijft de 'beddentoren' dan leeg terwijl we op
straat moeten slapen?

kizziz
IAH