bericht van bakoenin@yahoo.com

Re: [kraken] [UN] Ontruiming WKZ utrecht

Auteur: bakoenin <bakoenin@yahoo.com>
Datum: 27 jan 2005 17:31 uur

Waanzinnig dit besluit. Wat heeft dit met openbare
orde te maken ? Asbest is niet gevaarlijk zolang je er
niks mee doet en als de overheid vind van wel dan
hadden ze die asbest allang weg gehaald, inplaats van
het 3 jaar lang leeg te laten staan en er een tijdje
kraakwachten in te hebben gezet.Zo makkelijk wordt er
tegenwoordig ontruimd !!!
Er zit nog steeds 1 kraker vast hoorde ik net. Ook
belachelijk dat de krakers maar 40 min. de tijd kregen
om weg te gaan na 14 dagen kraak en een positief
besluit van de officier. De persoonlijke spullen
liggen daar nog en die mag niet eens opgehaald worden
(...)
Er zit nu een beveiligingsbedrijf in het gebouw de
boel daar te bezetten.