Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

Kraken-post:
bericht van kaleknar@gmx.net

Re: [kraken] perswoordvoerder amsterdamse ontruimingsgolf van zijn bed gelicht

Auteur: jop kaal <kaleknar@gmx.net>
Datum: 01 jun 2005 16:49 uur

okeej een verslagje van iemand die als eerste op het (west) alarm kwam.

eerst maar een kleine gerustelling..
zoals het er nu naar uit ziet kwamen ze (officieel) niet voor de
perswoordvoerder van gisteren maar voor een huisgenoot die nog wat
veroordelingen open had staan. de afgelopen weken waren ze daar vaker voor
aan de deur geweest, vanochtend hebben ze deur geforceerd en zijn naar de
verdieping gegaan waar deze stond ingeschreven (ze hadden ook alleen een
huiszoekingsbevel voor die verdieping) daar hebben ze niemand aangetroffen
en zijn toen ook nog even op zolder wezen kijken waar X ruw uit zijn slaap
werd gewekt met het verzoek om ausweis en na een "godverdomme mijn huis
uit!!!" met behoorlijk geweld werd gearesteerd en meegenomen naar het buro.
kennelijk hebben ze ondertussen zijn broek gevonden met daar in zijn ID en
na tien minuten na hem nog even door elkaar te zijn gerammeld hebben ze hem
in zijn onderbroek weer naar buiten gesodemieterd.
of de officiele reden ook de echte reden was is niet duidelijk, zeker is wel
dat de smeris wist dat X perswoordvoerder was geweest op her rokin en dat ze
daar nog steeds behoorlijk over de zeik van waren.

let dus alsnog goed op...

mzzl
j.