bericht van hanssaloon@gmx.net

Re: [kraken] Re: [Webnl] woonboot kraken

Auteur: Hans Speelman <hanssaloon@gmx.net>
Datum: 29 mrt 2005 13:45 uur

hai

Het ligt dus voor de hand ligplaats en drijfkraak onlosmakelijk
met elkaar te verbinden, met kabels en door afzinken van
grote zware objecten hiermee verbonden, enz.

 Als wegslepen dreigt zou je kunnen overwegen zelf een andere plek te
kiezen, waardoor de grond voor de actie, te weten " vrijmaken van ligplaats"
komt te vervallen.
Je ligt dan wel ergens anders illegaal, maar dat is een minder acute
bedreiging van je drijfgenot.

Overigens verkeren veel houseboats in enige staat van verval,
waardoor wegslepen ernstig kan worden bemoeilijkt.
Let verder even op of het object bij het kadaster staat geregistreer-
moet bij lengte groter dan -ik meen- twaalf meter, en hoe het zit
met aanluitingen voor water en dergelijke.

Succes, en probeer een goed contact met je (boot)buren op te bouwen.