bericht van steff@squat.net

Re: [kraken] Ik ben het zat!!!!

Auteur: <steff@squat.net>
Datum: 03 okt 2006 18:57 uur

Geachte meneer Eric Toorenburg,

Schijnbaar voelt u zich behoorlijk op uw teentjes getrapt ivm de vorige
publicatie over u. Nou is het vaak het geval dat vastgoed bezitters
over de ruggen van de 'arme' hun geld verdienen, dit is zeer kwalijk
(witwassen,speculeren).

Tevens dreigt u met geweld, voor een eerlijke zakenman die niets te
verbergen heeft, zou u zich nooit hoeven nooit te verlagen, immers de wet bied
genoeg ruimte om de zogenaamde 'pleuris krakers' aan te pakken.

Je maakt jezelf erg belachelijk..., maar ja belachelijk was u toch al,
aangezien uw een speculant was die graag aan witwassen doet.

Hoeveel pandjes heb je nog leegstaan? Misschien moeten wij dieper in de
archieven gaan duiken, om nog meer vieze kleding uit te hangen. Het
ruikt naar meer speculatie in iedergeval! Tot de volgende publicatie
over u, u kan er oprekenen!

Gegroet,
Kraker Steff