bericht van kaleknar@gmx.net

Re: [kraken] Weggeefwinkel Assen opent deuren nieuw pand

Auteur: jop kaal <kaleknar@gmx.net>
Datum: 17 okt 2006 11:01 uur

Ik geloof niet dat blamage in een positie is om iets te zeggen over journalistieke integriteit, ik wacht nog altijd op het beloofde transcript of audiokopie van het mondelinge intervieuw dat ik tijdens het damslapen heb gegeven, waar in de blamage mij belachelijke dingen in de mond gelegd worden.

-------- Original-Nachricht --------