bericht van hanssaloon@gmx.net

[kraken] PVV en extreem-rechts./Hero B. is de secretaris!

Auteur: Hans Speelman <hanssaloon@gmx.net>
Datum: 21 apr 2007 23:03 uur

In NRC een paar achtergrondartikels over de neppartij van
Wilders. Alleen de kamerfractie heeft een bestuur,
groter dan Geert w. in d'r eentje!Met ... Hero Brinkman
als secretaris! Wie nog nooit iets van de hand van deze
taalverkrachter gelezen heeft moet dat eens doen.
Zijn columns in het Am*dams Stadsblad in de maand voor de
verkiezinge in nov. '06 waren onthullend.

Bij dit dossier op nrc.nl- gratis zonder log-ins te lezen-
zitten nog een paar beschouwingen, waarvan een op basis van KAFKA
informatie

-------- Original-Nachricht --------