Kraken-post: Re: linkse actievoerder vermoord in Rotterdam

Re: linkse actievoerder vermoord in Rotterdam

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 10 december 2000 18:15 uur

Stan schreef:
> volgt blablabla...
>
>moet ik hieruit afleiden dat je er geen problemen mee hebt dat deze
>actievoerder werd vermoord door fascisten?

Nee, want dat staat er ook niet. Lees die "blablabla" nog maar eens rustig
door, laat het op je inwerken, vraag eventueel anderen om uitleg. Want ik
moet uit jouw mailtje toch ook niet afleiden dat jij er geen problemen mee
hebt dat Turkse anarchisten door stalinisten werden vermoord?

>Hoe kom ik op de actie-lijst?

Geen idee, ik weet alleen hoe je je abonnement moet opzeggen: