Kraken-post: re:linkse actievoerder vermoord in Rotterdam

re:linkse actievoerder vermoord in Rotterdam

From: bart (bart@industrieel-erfgoed.nl)
Date: 12 december 2000 12:42 uur

ahlan schreef:

> jouw ideeen zullen we maar zeggen...ik snap niet dat je onbeschaamd deze
> onzin kan uitkramen die je over deze lijst stuurt - jouw allergie tegen
> 'andere' linkse stromingen uit je in een dictatuur van jouw 'gelijk'!
> Daar heb ik weer geen boodschap aan!
> en: ...Dit soort mensen...? Pardon?!
>
> And

Je hebt gelijk. Ik had moeten schrijven 'dit soort
groeperingen'. Voor de rest:
politieke groeperingen denken dat ze gelijk hebben, ik niet.
Wel weet ik dat je in turkije hebt te kiezen tussen links of
rechts en anders wordt je afgemaakt, door allebei.
Politiek heeft mij niets te bieden. Een politieke moord is
voor mij gewoon het volgende menselijke drama; wat zal het
zijn vriendinnetje een ruk uitmaken of hij is vermoord door
grijze wolven of door een voetbalsupporter?.
Overigens snap ik niets van je betoog. Als je boos wilt zijn
doe je dat maar tegen je vader en moeder. Schamen doe ik me
in ieder geval nergens voor.

Bart