Kraken-post: Re: Vrankrijk

Re: Vrankrijk

From: Vrije Keyser (keyser@xs4all.nl)
Date: 12 december 2000 20:14 uur

Harry door de bocht:

>Ja, ook ik heb 's ochtends gezondheidsklachten na een bezoek
>aan Vrankrijk. Pijn in me kop, een droge bek, concentratie-stoornissen en
>een beetje misselijk. Help, Dokter!

Ik ben heel benieuwd wat de Bargroep hierop te zeggen heeft. Het hoeft
namelijk helemaal niet aan de bierleiding te liggen, maar het kan door
je extreme dorst komen. De grote vraag is: gaat de gemeente wat doen
aan het algeheel verspreid alcoholisme onder krakers als er een
vergunning zou komen, of zou een inval (geen vergunning) effectiever
zijn bij de bestrijding van deze kwaal?

proost, Frank