Kraken-post: bierleidingen

bierleidingen

From: toiletjuf@xs4all.nl
Date: 13 december 2000 10:17 uur

Ik wordt heel erg moe van mensen die 'weten' hoe het met de bierleidingen in de
kantine zit. Als je al echt intereseerd: die leidingen zijn een van de schoonste
in de stad; volgens de bierwacht. Ik denk dat mensen altijd wat te zeuren hebben
over Vrankrijk maar zelf niets positiefs bijdragen!? Wie begon hier trouwens
over? Trouwens de grootste zeikers drinken gewoon uit de fles; dus dat verklaard
een hoop.
Mag ik iedereen er op wijzen dat je voor dat je je laat vollopen je eerst
fatsoenlijk moet eten en dan voor dat je gaat pitten het beste een groot glas
water in kunt nemen, zo verminder je de kans op hoofdpijn en voel je je de
volgende dag een stuk beter. en vergeet niet je handen te wassen na het
plassen!!