Kraken-post: Re: bierleidingen

Re: bierleidingen

From: rick bruning (rickbruning@hotmail.com)
Date: 13 december 2000 09:46 uur

Hallo Toiletjuf,

Goed zo. Altijd al geweten dat er een 'moedergevoel'in jou zou zitten. Stel
je echter niet te veel eisen aan de gemiddelde kantinebezoeker. Goed eten,
handen wassen en een glas water voor ze gaan slapen! Het zal eerder een
patatje en een tosti worden. Wassen doet een echte punk toch niet en water
is volgens 'hun' dat vocht wat wordt aangevuld met gerstennat. Nee volgens
mij moet je het eerder zoeken in het drastisch verhogen van de bierprijs
(behalve als ik jullie stad bezoek) of het vullen van de bierleidingen met
Perensap (juist niet als ik er ben). Verder niets dan lof en euhhhhh.....
Harry is best een lieve jongen!

Groetjes,

Us Heit

PS: Waarom nog steeds geen Beerenburg in de Kantine ?