Kraken-post: Re: kraakpand in Praag

Re: kraakpand in Praag

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 13 december 2000 13:40 uur

Hoi,
ik heb je verzoek doorgestuurd naar alter-ee (alternative eastern europe list).
Pas wel op! De mensen in die landen zijn door de praktische ervaringen
aldaar gemiddeld nog ergere communistenvreters dan ik.
Groet,
S.

At 22:49 12-12-00 +0100, you wrote:
>hmm,
>ascii op lokatie verveeld zich de tering. Weet iemand nog een andres van
een kraakpand in Praag (behalve Ladronka)? Alle adressen zijn welkom (zelfs
bierpunkholen, zo erg is het), maar we heben iets gehoord over een pand wat
ongeveer net zo aktief is als ladronka was. Tips? Gaarne...