Kraken-post: Re: bierleidingen

Re: bierleidingen

From: wolfling (wolfy@xs4all.nl)
Date: 13 december 2000 14:56 uur

hahaha

daar gaan we weer!!!
bij mijn weten begon het bierleidingen verhaal
met een cynische opmerking van harry over de
zorgen die de gemeente zich maakt over "onze"
bierleidingen, n.a.v. een kranteartikel.

ik ben ook wel voor beerenburg uit de tap!
mag ik een goeie beerenburg aanraden?

de beerenburg van distilleerderij-wijnhandel
SYBRANDY - Van Heerde in enkhuizen is erg lekker
een echte beerenburg al eeuwen gemaakt volgens
het zelfde recept zonder suiker en andere zoete
rotzooi wat er tegenwoordig doorheen gaat om de
bittere smaak wat "draaglijker" te maken voor
mensen die eigenlijk niet van kruidenBITTER
houden.
die slijterij is een heel klein oud familie-
bedrijfje zonder tentakels in derdewereldlanden
of wapenhandel of fascistische regimes.
ik weet alleen niet of ze nog bestaan.(ik ben
al drie jaar niet meer in enkhuizen geweest)

o wacht... het ging om peerensap uit de tap.
oeps.
meer info is op te vragen bij heidi (die gisteren
bijna de hele avond aan de appelsap en de spa zat,
behalve dat ene flesje overtijdse bio-budels(ook
een aanrader...vraag ernaar aan de bar!) dat hem
door een zeker "kantinemeubel" werd aangeboden.
hehehe bedankt nog trouwens!

zeg vinden jullie ook niet dat de krakenpost steeds
meer op de grakra gaat lijken?

wel jammer dat wij er niet van die mooie foto's bij
hebben hier.