Kraken-post: Re: Kraakaktie tolsteegbrug

Re: Kraakaktie tolsteegbrug

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 29 December 2000 20:02 uur

At 03:12 29-12-00 -0800, you wrote:
>ondertussen is iedereen weer vrijgelaten gisterochtend
>op een poolse jongen na ,die teruggestuurd wordt naar
>polen.

Hum. Misschien komt 'ie wel op dezelfde vlucht naar Warschau als NN 2. Als
je daar aankomt wordt je gewoon gedumpt en moet je verder maar zien hoe je
van het vliegveld weg komt. NN 2 komt uit een plaatsje niet al te ver van
Warschau, maar ik probeer dit weekend of dinsdagochtend nog wel om hem wat
reisgeld te bezorgen. Ik weet niet waar die jongen in Utrecht vandaan komt,
maar misschien kunnen jullie hetzelfde doen. Je moet dan wel de naam van de
persoon weten, plus bij voorkeur ook zijn CRV-nummer (Centrale Registratie
Vreemdelingen), dat achterhaal je via z'n advocaat (shit, niet bereikbaar
tijdens de feestdagen). Vervolgens ga je het geld brengen naar het buro van
de vreemdelingensmeris en - LET OP! - zorg je dat je een ontvangstbewijs
bemachtigt, anders is het geld foetsie.
Tot slot kan ik nog proberen om contact op te nemen met de Poolse
Anarchistische Federatie en/of het plaatselijke ABC, wie weet zijn deze twee
daar wel bekend of hebben ze tijd/zin om een ontvangstcomité op het
vliegveld te zetten.
Groet,