de kantine...

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 03/03/00

Hallo,
Zou iemand de tekst van de kantine van hun nieuwe website kunnen kopieeren
en op de kraaklijst zetten? Mijn compu is een oud gammel wrak en veel te
langzaam om dat te kunnen lezen (wie weet als ik 'm een half uur op die
bladzijde laat staan, maar heb geen zin om nodeloos de PTT te gaan spekken).
Zolang ik die tekst niet heb gezien lijkt het me een beetje lastig om te
diskussieren over de noodzaak om in het kader van de wereldwijde
anti-imperialistiese strijd legale logistieke steunpunten te vormen ten bate
van het links-radikale verzet in de westerse metropolen (blablabla)...
Sander