lawaaidemo zondag 19mrt.

From: piet snot (pietsnot01@hypocrisy.org)
Date: 03/20/00

Zoals al op de meellijst staat is gister in amsterdam een persoon gearresteerd bij een poging tot herkraak.

's Avonds was er een lawaaidemo bij de politieburo aan de ferdinand bolstraat. Na zo'n 5 minuten lawaaimaken werd de vliegende brigade (ME) opgeroepen. De smeris beweerde dat er vernielingen waren gepleegd. Men was op tijd weer weg waarna men naar de Hoofdburo toog aldaar de lawaaidemo voort te zetten (arrestant was wellicht overgeplaatst). Ook hier zo'n vijf minuten herrie totdat ook hier de vliegende brigade opdook. men begon richting de fietsen te lopen toen plots zonder provocatie de ME bsloot aanhoudingen te verrichten. Enkele mensen werden aldaar staande gehouden andere werden op levensgevaarlijke manier achtervolgt door op volle snelheid achter fietsers en lopenden met ME-bussen aan te crossen, dit is gelukkige zonder noemenswaardige letsel afgelopen, mensen konden ontkomen. De mensen die al staande gehouden waren werden na verloop van tijd weer losgelaten. Er waren geen vernielingen gepleegd.
Over de scanner schijnt te zijn gegaan iets in de trant van: "ze zullen vast wel iets gedaan hebben dus pak ze maar allemaal op".

Het gaat weer lekker in amsterdam!!?

****HYPOCRISY IS THE GREATEST LUXURY****
    Spoil yourself at
    The Hypocrisy Entertainment Network