Uitlokking

From: Amro Bank (amro@tuig.net)
Date: 03/20/00

Hoi lezertjes,

Na terugkomst van het laatste hexenketelfeest [ altijd een beetje raar zo'n laatste feest :( ] vond ik dit in het hexenketelmailboxje:

(inclusief headers)

From: "Bart van der Pol" <bvdp@worldonline.nl>
To: <hexenketel@tuig.net>
Subject: DERUIT!!!!!!
Date: Sat, 18 Mar 2000 10:37:19 +0100

Hallo Loser,

JULLIE GAAN ER 31 MAART UIT HE??? LEKKER VOOR JULLIE!!!!!!!

<knip suffe html-opmaak>
<einde mail>

Dit is dus gewoon uitlokking. Ik weet niet wie "Bart van de Pol" is maar deze uitnodiging om suf-gemaild te worden wil ik hierbij graag verspreiden onder de lezertjes van de kraakmaillijst. Waarom zou ik de enige zijn die hier plezier aan beleeft ? :) Nog wat xtra info: Voorzover ik weet heeft de ontruimingsdatum alleen hier op de lijst gestaan en niet op de ernstig verwaarloosde site.

grts Amro

--
Killsigg The Hysterian says:
Kirk's eulogies can actually make you cry. Kirk:  "Set phasers on caress."