OTR

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 03/23/00

Off The Record (OTR)

zelden ;-) meld ik iets wat de moeite waard lijkt voor *ook* de leden van
de krakenlijst (spam dus):

IdCide, uit Californie met een Lab in Israel levert een gratis betaversie
om cookies te weren en tevens de cookies zelf eens goed te volgen.

Blokkeer de websurfvolgers, maar vind ook uit wie jouw websurfing trackt.
Zo bleek al op de eerste de beste website (in dit geval informit.com) de
bekende surftracker doubleclick elke pagina waar ik heen ging te volgen).
Aangezien het "een derde van buiten de website-partij was" werd de tracking
geblokkeerd...

De gratis versie is te downloaden (1.6 mb) van www.idcide.com
hun website is klein genoeg om alle faq's, bekende bugs, companyinfo en
privacy policy en zo voort eerst door te nemen.

End of spam***
HTH (hope this helps) voor meer privacy: zie de faq bij mijn sponsor ;-))

en als we dan toch OTR-bezig zijn: een prachtige website is onlangs door de
stichting vriendenkring van oud-Dachauers geopend:
http://www.dachau.nl

Krakenmail Archief: http://www.dvxs.nl/~skwot