Re: Hotmail

From: CB3ROB BBS (cb3rob@cb3rob.net)
Date: 03/29/00

On Fri, 24 Mar 2000, Boyd Noorda wrote:

> Beste Wouxter,

> En ook niks voor mij kan ik je verzekeren.
> Maar begrijp ik nu goed dat Springstof een stuk inzendt met eigen
> ondertekening, wat door jou geschreven werd? (!) Anyway, de uitleg zoals ik
> die las, klopte gewoon niet, er werd min of meer gesteld dat Hotmail door
> Microsoft opgericht was ("Hotmail is een produkt van Microsoft").

noem mij -1-  microcrap (wan) product dat ze wel zelfverzonnen en niet
ergens afgekeken, gedeeldtelijk afgekeken of gekocht hebben....

innovatief noemen ze dat... andere bedrijven kopen en/of ze doodpesten en
daarna hun producten namaken.

maarja... nu die egghead afgetreden is zal het een beetje normaler bedrijf
worden hoop ik.

dus ja... hotmail is wel degelijk een 'product' van microsoft (dat heet
eigenlijk dienst maargoed)

Krakenmail Archief: http://www.dvxs.nl/~skwot
http://squat.net voor uitgebreide kraaknieuws