Re: Hotmail

From: Boyd Noorda (boyd@sociamedia.nl)
Date: 03/29/00

Dag cb3rob,

> noem mij -1-  microcrap (wan) product dat ze wel zelfverzonnen en niet
> ergens afgekeken, gedeeldtelijk afgekeken of gekocht hebben....
>
> innovatief noemen ze dat... andere bedrijven kopen en/of ze doodpesten en
> daarna hun producten namaken.
>
> maarja... nu die egghead afgetreden is zal het een beetje normaler bedrijf
> worden hoop ik.
>
> dus ja... hotmail is wel degelijk een 'product' van microsoft (dat heet
> eigenlijk dienst maargoed)

Overigens, voor het geval hier nog verder over gediscussieerd wordt, ik sta
zelf niet op kraken-post. Maar de boekhouding moet hier klaar voor 1 april,
dus ik moet het hier even bij laten:

Je hoeft mij niet te overtuigen ;-)
Het ging mij om de correcte geschiedenis. Hotmail bestond al en had (heeft)
veel activisten als abonnee. Daarna werd het opgekocht door Microsoft.
Kortom: je kan veel bestaande abonnees er eenvoudig niet van beschuldigen
dat zij 'kozen voor Microsoft'. Zoals gezegd, net zo min als je abonnees
van xs4all aan kan wrijven dat ze kozen voor KPN.

Groetjes,
Boyd Noorda

Bouw mee aan onafhankelijke Internetplatforms, zoals http://www.ddh.nl
|           Socia Media werkt aan nieuwe, duurzame media             |
| O.a Internet support, workshops, websites, AV en geluid voor NGO's |
|     Email: boyd@sociamedia.nl  Web: http://www.sociamedia.nl       |
| Postbus 13510, 2501 EM Den Haag  Tel: 070-3654124 Fax: 070-3614000 |