Kraken-post: Re: Filip Dewinter / het word nog mooier

Re: Filip Dewinter / het word nog mooier

From: KaleKnar (crass@dds.nl)
Date: 09 Apr 2001 14:47 uur

>Webstek 'www.filipdewinter.be' en 'www.fdw.be': vervalsing door extreem-links
>
> Filip Dewinter dient klacht in tegen onbekenden
>
>Hetze tegen Filip Dewinter geleid door Patrick Coeman, kabinetsmedewerker
>Boutmans
>
>Sinds kort is er op het internet een webstek gepubliceerd onder de naam
>'filipdewinter.be'. Wanneer men de webstek 'Filip Dewinter Fanstek' bezoekt
bla bla bla...

en nu (15.43) is deze fake site weer "gehackt" door een anti fdw blowers
colectief, de wereld word steeds zotter.........
is dit een poging om vervolging tervermijden door de vrankrijkers???? een
poging van het blok om alle linkse terroristen als enge blowers te laten
voorkomen??? een poging van linkse terroristen om lieve blowers te
lijken... het word steeds mystrieuzer.... (volgens het blok is het allemaal
een comunistisch, zionistisch, neoimperialistich, moslim complot gesteund
door de CIA en de belgische regering, ik ben geneigd om dit niet voor 100%
waar aantenemen)

mzzzl

j.

proud member of: