Kraken-post: Re: art. 141 en kraken (delft)

Re: art. 141 en kraken (delft)

From: kleef (kleef@squat.net)
Date: 19 Apr 2001 19:02 uur

Wat betreft de NN-ers. Het is verstandig dat een aantal mensen wel in beroep gaan ook al zijn zij NN. Het is namelijk nog maar de vraag of het hoge raad arrest stand houdt op het ogenblick dat zij aan het Europese hof voor de rechten van de mens voorgelegd wordt (EHRM).
Voor een beroep bij dit hof is het noodzakelijk dat de nationale beroepsmogelijkheden uitgeput zijn. Volgens mij maakt een beroep bij het EHRM best een grote kans

gegroet

kleef

tekaa@gmx.net (tekaa@gmx.net):