Kraken-post: Re: Italië , Genua: Vermiste vrouw dood gevonden

Re: Italië , Genua: Vermiste vrouw dood gevonden

From: Tabe Kooistra (tabe@ozgurluk.xs4all.nl)
Date: 12 Aug 2001 22:05 uur

On Sun, Aug 12, 2001 at 03:19:27PM +0200, schuurman wrote:
> Nog meer ellende!!! Italië 2001 wordt als Latijns-Amerika in de jaren
> zeventig-tachtig of als Roemenië onder Ceausescu... Het moderne
> totalitarisme wordt zichtbaar onder Berlusconi.

In Turkije, nato staat, is dit de normale orde van de dag.

> Volgens de site http://www.italy.indymedia.org zouden er nog steeds meer dan
> honderd mensen vermist worden!

Ik denk dat dit meer een symptoom is van des-organisatie dan van de
realiteit van "verdwijningen" zoals die in de jaren 70 en 80 voorkwamen
in de landen in Zuid Amerika met door de VS gesteunde Juntas,
en zoals het vandaag de dag - en trouwens toen ook al - nog steeds voorkomt
in het hedendaagse Turkije.

Het lijkt me sterk dat er binnenkort in Italie massagraven gevonden gaan
worden. Ik hoop dat ik hierin gelijk heb.

> Samenvatting: Een Italiaanse syndicalistische vrouw is "gewurgd" gevonden in
> een rivier in Padua, Italië.
>
> Zie ook de indymedia website:
> http://www.indymedia.org:8081//front.php3?article_id=58465
>
> Artikel:
> Een Italiaanse syndicalistische vrouw is "gewurgd" gevonden in een rivier in
> Padua, Italië. Ze was op de demonstratie in Genua, daarna heeft haar zuster
> haar als vermist opgegeven en nu is ze dood gevonden. Na de autopsie werd
> gezegd dat de persoon (?) die haar wurgde zo sterk was dat hij/zij de botten
> [...]

Zijn er getuigen die haar gezien hebben terwjl ze in de handen van de
politie was?

Groetend
Tabe

--
Press Agency Ozgurluk
In Support of the Revolutionary Peoples Liberation Struggle in Turkey

-------------------------------------------------------------- afmelden kan via: kraken-post-unsubscribe@dvxs.nl opnieuw aanmelden: kraken-post-subscribe@dvxs.nl info: http://kraken.dvxs.nl archief: http://skwot.dvxs.nl autonoom centraal krakenverzamelpunt: http://squat.net <sponsor> http://radar.squat.net </sponzer>