Kraken-post: FWD: Máxima begint kennismakingstoer in Noord-Brabant

FWD: Máxima begint kennismakingstoer in Noord-Brabant

From: Spike (spikey@kraakpand.nl)
Date: 12 Aug 2001 23:36 uur

Ik kreeg het volgende im mijn inbox en ik ben even zo vrij geweest het te forwarden naar deze mailing-list.
groetjes,
Spike

:-)DIRECT ACTION is not a last resort when other methods have failed, but the preferred way of doing things(-:

Máxima begint kennismakingstoer in Noord-Brabant
DEN HAAG (ANP) - Kroonprins Willem-Alexander en Máxima beginnen de serie kennismakingsbezoeken met Nederland op 4 september
in Noord-Brabant.
Het paar doet in het najaar alle twaalf provincies en de vier grote steden aan. De koninklijke tournee door Nederland eindigt op 15 november in de provincie Utrecht.
Later bezoeken Willem-Alexander en Máxima de Nederlandse Antillen en Aruba. De bezoeken zijn bedoeld als introductie van Máxima in de Nederlandse samenleving.
Ze maakt kennis met inwoners en regionale en lokale bestuurders.

>Inmiddels is bekend dat de volgende steden op 4 september door WA&MXM worden bezocht:
-Breda
-Tilburg
-Den Bosch
-Eindhoven

Wij, vrijmans, willen maxima kennis laten maken met ons, inwoners van de brabantse steden. Wij willen al feestend, provocerend en kritisch een tegenwicht bieden tegen de kommersiele oranje gekte.

4 september zal een dag worden van verzet tegen de monarchie en voor de vrijheid van meningsuiting! Help mee en reageer!

vrijmans@kraakpand.nl

REST VAN NEDERLAND OPGELET!!!

De data van de bezoeken zijn:
4 september: Noord-Brabant