Kraken-post: Re: Genua-demo

Re: Genua-demo

From: Toiletjuf (toiletjuf@xs4all.nl)
Date: 13 Aug 2001 13:42 uur

Ik ben erg benieuwd wie er op maandag om 13.00 uur gaat demonstreren.... Waarom op maandag en dat tijdstip?
Ik lees nu net de oproep (maandag om 13.38 uur)... Zover ik weet hebben de meeste mensen een baan die geen mogelijkheid geeft om ff
in de lunchpauze te gaan demonstreren (of ben ik de enige?) Ik be benieuwd
Met vriendelijke groet,
De juf